La CUP de Torroella es presenta a les eleccions.

Després de diferents trobades, que s'han intensificat els darrers mesos, l'assemblea local de la CUP de Torroella ha decidit per votació concòrrer als comicis electorals de la vila per primera vegada.

L'actual assemblea, que treballa des de les passades eleccions al Parlament de Catalunya on la CUP va aconseguir 3 diputats, està constituïda com a Grup de Suport i té el recolzament de la Territorial Nord-Oriental de la CUP. Tot i que la CUP ja té història a Torroella, i compta amb militants des de fa gairebé 10 anys, no ha sigut fins ara que l'assemblea ha vist oportú i necessàri fer el pas de participar a les eleccions municipals.
L'assemblea, formada per un grup plural de gent del municipi, es presenta amb un projecte rupturista, independentista, d'esquerres i marcadament social.
Durant les properes setmanes, i mitjançant diferents assemblees, s'anirà definint tant el programa com la llista. Properament s'informarà dels actes i assemblees, i totes aquelles persones que ho vulguin, podràn aportar-hi el seu gra de sorra. Perquè entre totes, tot!